Digitalna Stvarnost – Osnova Za Trening Vještina (DRinVET)
Digitalna stvarnost – osnova za trening vještina (akronim: DRinVET) je Erasmus+ KA2 projekt partnerstva za poticanje inovacija i dobru praksu u trajanju od 22 mjeseca ( ožujak 2020. – prosinac 2022. ).
Cilj mu je uvesti digitalnu realnost (VR, AR, MR i XR) u strukovno obrazovanje, posebice u njegov praktični dio.
Partneri u projektu su:
Projektni ciljevi:
Intelektualni rezultati
1) Osnove digitalne stvarnosti – Priručnik za nastavnike i trenere
Definicija DR okruženja i utvrđivanje njegovih mogućih koristi i pozitivnih utjecaja u strukovnom obrazovanju
2) VET knjižnica digitalne realnosti – Baza podataka
Praktičan način traženja i prikupljanja podataka i korisnika
3) KAKO … – Primjeri najbolje prakse
Razvoj platforme za razmjenu znanja
4) Pedagoške smjernice za učenje i poučavanje
Pravilna integracija DR alata u nacionalne pedagoške i obrazovne modele
5) Tehnički priručnik
Minimalni uvjeti za obrazovanje, osposobljavanje i testiranje u obrazovnim procesima u virtualnom okruženju
6) Smjernice za on-line ocjenjivanje
Alati s postupcima za izvršavanje usklađene mrežne procjene učenja stečenog u virtualnom okruženju
Projektni rezultati namijenjeni su prvenstveno nastavnicima srednjih strukovnih škola, njihovim učenicima, ustanovama za obrazovanje odraslih sa strukovnim obilježjima te javnim vlastima na nacionalnim i međunarodnoj razini. Ono što je bitno naglasiti je i da su pedagoške smjernice generičke za DR kako bi se osigurala prenosivost. Prema tome njihova uporaba neće biti ograničena samo na strukovno obrazovanje.
DRinVET projekt imat će trenutni i dugoročni utjecaj na ciljne skupine i strukovno obrazovanje u cjelini od lokalne, nacionalne do međunarodne razine. Projekt se može smatrati baznim, jer će isporučiti upravo takve alate koje će osigurati svim ciljnim skupinama olakšan pristup DR tehnologijama i temelje za daljnji osobni razvoj nastavnika i učenika te razvoj obrazovnih organizacija i institucija u kojima djeluju i uče. Prije svega, nastavnici, učenici i polaznici će naučiti kako učiti s tehnologijom. To će im omogućiti da kao iskusni korisnici urone u DR i ravnopravno sudjeluju u utrci obrazovanja i tehnologije.