IZVJEŠĆE O RADU TIMA ZA SAMOVRJEDNOVANJE
1. PERIOD:
/4.11.2011. - 19.1.2012./
U ovom 1. periodu održana su tri sastanka Tima za samovrjednovanje (4.11.2011., 2.12.2011.,
19.1.2012.).
Na sastanku održanom 4.11.2011.
• koordinator za samovrjednovanje podnio je izvješće o pilot fazi projekta: Razvoj osiguranja
kvalitete u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju
• prezentiran je novi Priručnik o samovrjednovanju; dodijeljen je školi u dva tiskana primjerka
( s priloženim CD – om na kojemu je Priručnik u digitalnom obliku).
• Tim za samovrjednovanje proširen je za još dva člana; u šk.god. 2011./2012. ukupno broji 16
članova; uz imenovanje šest voditelja mini timova (za svako Prioritetno područje).
• sastanci Tima za samovrjednovanje održavat će se jednom mjesečno.
Na sastanku održanom 2.12.2011.
• voditelji mini timova/voditelji aktivnosti podnijeli su izvješća o članovima mini timova; u rad
mini timova uključena su 23 nastavnika,
• izvješća o provoñenju akcijskog plana za period od 4.11.2011. do 2.12.2011.,
• za period od 4.11.2011. do 29.6. 2012. glavne aktivnosti mini timova usmjeravaju se na
analizu kriterija Prioritetnih područja kroz prikupljanje izvora dokaza i dokaza za iste te
iskazivanje prosudbi,
• dogovoreno je otvaranje posebne e – mail adrese na koju bi se slali svi dokumenti vezani za
proces samovrjednovanja (akcijski planovi, izvješća, izvori dokaza, ankete i sl.).
Na sastanku održanom 19.1.2012.
• voditelji mini timova podnijeli su izvješća o provoñenju akcijskog plana za period od
2.12.2011. do 19.1.2012.,
• predstavljanje plana meñusobnih posjeta nastavnim satima prema kojem bi glavni nositelji
aktivnosti bili svi prof. savjetnici i prof. mentori;