preskoči na sadržaj

Industrijsko-obrtnička škola Slavonski Brod

Login
Završni radovi

  

Javni mediji

         

      

        

         

 

Arhiva naših vijesti

VIRTUALNA ŠETNJA KROZ ŠKOLU

 

Zanimljivosti

Školski list Iskra 

ISKRA 2019 

ISKRA 2018

 

Korisni linkovi

 

 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 10. 2010.

Ukupno: 455508
Ovaj mjesec: 1509
Ovaj tjedan: 564
Danas: 14
Naslovnica
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Preventivni projekt "Škola i ja: pripadnost i povezanost"
Autor: Davor Knežević, 19. 3. 2024.

U sklopu preventivnog projekta "Škola i ja: pripadnost i povezanost" učenici 3. d i 3. h razreda bavili su se temom o privatnosti i sigurnosti u školi. U istraživačkom su radu proučavali mjere sigurnosti u javnim i privatnim školama, proučavali su zakon o zaštiti privatnosti učenika, a sve to bila im je dobra podloga za debatu koju su u ožujku zajedno s nastavnicom Gordanom Đeldum proveli na nastavi hrvatskoga jezika.
 
Tema je debate bila U školi je važnija sigurnost od privatnosti. Afirmacijska je skupina iznosila argumente da je sigurnost u školi važnija od privatnosti, dok je negacijska skupina iznosila protuargumente na postavljenu tezu.
 
U 3. d razredu negacijska je skupina izjavila da su argumenti afirmacijske skupine dovoljno uvjerljivi da promijene svoje mišljenje i zaključe kako je sigurnost učenika ipak na prvom mjestu i da nikako nije važnija od privatnosti.
 
U 3. h razredu obje su skupine, i afirmacijska i negacijska, uvjerljivo branile svoje mišljenje te na kraju nijedna skupina nije uspjela argumentima pridobiti drugu skupinu. Iako su zagovornici teze da je sigurnost u školi važnija od privatnosti iznijeli vrlo jasne i čvrste argumente, pobijedila je negacijska skupina jer su imali više protuargumenata.
 
 Debata je u oba razreda bila žučna (na trenutke i bučna) te je otvorila mnoga pitanja i o sigurnosti i o privatnosti ne samo naših učenika nego i ostalih učenika u Republici Hrvatskoj. Osim što je debata pospješila govorne sposobnosti učenika, također ih je potaknula na razmišljanje o važnosti osjećaja sigurnosti svakog pojedinca u školi i konkretnim mjerama pomoći  za one učenike koji se u školi zbog bilo kojeg razloga osjećaju nesigurno.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju