2024-04-26 12:56:37

REZULTATI ANKETE O UTJECAJU MEDIJA U ŠKOLSKOM OKRUŽENJU

Novinari IOŠ proveli su anketu o utjecaju medija (društvenih mreža) u školskom
okruženju.
Od ponuđenih društvenih mreža (You Tube, Snapchat, Tik Tok, Instagram, Facebook, Redit, Twitter) odgovorili su da najviše vremena provode na Instagramu (37. 9 %) i Tik Toku (33 %). 38 % učenika odgovorilo je da često posjećuju društvene mreže za vrijeme nastave, a 24 % rijetko, dok je 7 % učenika (sve pohvale!) odgovorilo da nikada ne posjećuju mreže tijekom nastave.
Najviše im koncentraciju odvlači Tik Tok( 52,4 %), slijedi ga Snapchat (19,4 %) te
Instagram (17, 5 %). 54, 4 % učenika smatra da su pravila ponašanja na društvenim mrežama vrlo važna, 35 % smatra da nisu toliko važna, a 10,7 % da uopće nisu važna. Iz rezultata je ankete vidljivo da trendovi na društvenim mrežama poput ishrane, vježbanja i odijevanja uglavnom ne utječu na njih (46 % odgovorilo je da uopće ne utječu, 41,7 % u manjoj mjeri, a 11,7 % da utječu u velikoj mjeri).
Oko jednoga su gotovo svi suglasni, a to je da mobilne uređaje nikako ne bi trebalo zabraniti u školi (99%)! Neki su od razloga za to: „Potrebni su nam za nastavu.“, Moram zvati mamu da dođe po mene ako mi bude loše.“, „Trebamo se uvijek moći javiti roditeljima.“
Promišljanjem o društvenim mrežama, pravilima ponašanja na njima i utjecajima koje mediji općenito imaju na učenike u školskom okruženju, obilježeni su i Dani medijske pismenosti koji traju od 22. do 28. travnja 2024. godine.


Industrijsko-obrtnička škola Slavonski Brod