2024-03-19 08:55:08

Preventivni projekt "Škola i ja: pripadnost i povezanost"
U sklopu preventivnog projekta "Škola i ja: pripadnost i povezanost" učenici 3. d i 3. h razreda bavili su se temom o privatnosti i sigurnosti u školi. U istraživačkom su radu proučavali mjere sigurnosti u javnim i privatnim školama, proučavali su zakon o zaštiti privatnosti učenika, a sve to bila im je dobra podloga za debatu koju su u ožujku zajedno s nastavnicom Gordanom Đeldum proveli na nastavi hrvatskoga jezika.
 
Tema je debate bila U školi je važnija sigurnost od privatnosti. Afirmacijska je skupina iznosila argumente da je sigurnost u školi važnija od privatnosti, dok je negacijska skupina iznosila protuargumente na postavljenu tezu.
 
U 3. d razredu negacijska je skupina izjavila da su argumenti afirmacijske skupine dovoljno uvjerljivi da promijene svoje mišljenje i zaključe kako je sigurnost učenika ipak na prvom mjestu i da nikako nije važnija od privatnosti.
 
U 3. h razredu obje su skupine, i afirmacijska i negacijska, uvjerljivo branile svoje mišljenje te na kraju nijedna skupina nije uspjela argumentima pridobiti drugu skupinu. Iako su zagovornici teze da je sigurnost u školi važnija od privatnosti iznijeli vrlo jasne i čvrste argumente, pobijedila je negacijska skupina jer su imali više protuargumenata.
 
 Debata je u oba razreda bila žučna (na trenutke i bučna) te je otvorila mnoga pitanja i o sigurnosti i o privatnosti ne samo naših učenika nego i ostalih učenika u Republici Hrvatskoj. Osim što je debata pospješila govorne sposobnosti učenika, također ih je potaknula na razmišljanje o važnosti osjećaja sigurnosti svakog pojedinca u školi i konkretnim mjerama pomoći  za one učenike koji se u školi zbog bilo kojeg razloga osjećaju nesigurno.

Industrijsko-obrtnička škola Slavonski Brod