preskoči na sadržaj

Industrijsko-obrtnička škola Slavonski Brod

Login
Završni radovi

  

Javni mediji

         

      

        

         

 

Arhiva naših vijesti

VIRTUALNA ŠETNJA KROZ ŠKOLU

 

Zanimljivosti

Školski list Iskra 

ISKRA 2019 

ISKRA 2018

 

Korisni linkovi

 

 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 10. 2010.

Ukupno: 436192
Ovaj mjesec: 179
Ovaj tjedan: 319
Danas: 40
Naslovnica
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Osiguranje kvalitete u strukovnom obrazovanju
Autor: Martina Sertić, 22. 1. 2012.

Osiguranje kvalitete u strukovnom obrazovanju

Učenici su mogli primijetiti dotad rijetko viđene posjetitelje nastavi. Međusobni posjeti nastavi kolega različitih obrazovnih profila doprinijeli su dinamici svakodnevnog školskog rada te nastavu učinili zanimljivijom i transparentnijom.

Pilot projekt

 

U cjelokupnom procesu sudjelovala su i dva mini-tima sačinjena od šest nastavnika čiji je izniman napor i trud pomogao završavanju započetih aktivnosti s početka školske godine.

SLAVONSKI BROD - U školskoj 2010./11. godini, slavonskobrodska 'Industrijsko- obrtničke škola' bila je jedna od 24 strukovne škole u Republici Hrvatskoj koja je sudjelovala u Pilot projektu Razvoj osiguranja kvalitete u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju, u okviru programa Europske unije za Hrvatsku (IPA Komponenta IV – Razvoj ljudskih resursa), u organizaciji Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih.

 

Pilot projekt temeljio se na konceptu:

samovrednovanja na godišnjoj razini
vrednovanja prema kriterijima
vrednovanja koja se temelje na kompetencijama (svih dionika obrazovanja)
dokaza pomoću kojih se potvrđuje kompetentnost i usklađenost s kriterijima ciklusa kvalitete:

planiraj – napravi – provjeri – reagiraj

 Svi navedeni koncepti provedeni su kroz dva prioritetna područja (od ukupno šest područja):

  1. Poučavanje i učenje
  2. Praćenje i vrjednovanje

U svrhu unaprjeđenja kvalitete u ovoj školi, osnovano je i Povjerenstvo za samovrednovanje koje je sačinjavalo 14 članova.

Povjerenstvo se sastajalo mjesečno i po nekoliko puta kako bi istražilo, utvrdilo, analiziralo i predložilo mjere unaprjeđenja koje bi omogućile kontinuirano napredovanje u radu škole.

Pilot projekt je obuhvaćao i posjete vanjskog vrednovatelja i članova Tima za kvalitetu.

Učenici su mogli primijetiti dotad rijetko viđene posjetitelje nastavi. Međusobni posjeti nastavi kolega različitih obrazovnih profila doprinijeli su dinamici svakodnevnog školskog rada te nastavu učinili zanimljivijom i transparentnijom. Tako je u međusobnim posjetima ostvareno 144 posjeta nastavi, a broj nastavnika koji su sudjelovali je 58 ili 71% od ukupnog broja članova Nastavničkog vijeća.

 

 

Tijekom pilot projekta vanjski vrednovatelj je obavio šest neformalnih i dva formalna posjeta Školi, pri čemu je zadnjem posjetu nazočila i Kerstin Schneider koja je na kraju posjeta izrazila svoje veliko zadovoljstvo učinjenim aktivnostima u smislu unaprjeđenja kvalitete Škole.

U cjelokupnom procesu sudjelovala su i dva mini-tima sačinjena od šest nastavnika čiji je izniman napor i trud pomogao završavanju započetih aktivnosti s početka školske godine. Svakako treba naglasiti i radnu skupinu učenika, predstavnika 1., 2. i 3. razreda koji su također sudjelovali u radu sastajući se sa članovima Povjerenstva i vanjskim vrednovateljem. Njihove informacije 'iz prve ruke' bile su dragocjene i usmjeravale su aktivnosti svih dionika prema prioritetima, viđenih s učeničkog stajališta te su otvorila neka pitanja kojima ćemo se baviti 'na duge staze'.

Tekst preuzet: PORTAL SB PLUS





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju